Всичко за мен

Моята снимка
Terni, Italy
Просто една щастлива жена!!!

понеделник, 8 октомври 2012 г.

Салата с червено зеле


Привет на всички мои приятели!!!
След прекрасните почивни дни идва ред да ви отчета дейност :) 
Искам да ви представя вкусни и лесни идеи за здравословно хранене в сезона на ужасно сочните и вкусни зеленчуци.
За тази салата купих червено зеле, тиквички, моркови, зелени чушки, краставица, джинджифил  и кисела зелена ябълка.
На рендето Бьорнер рендосах зелето, краставицата и ябълката, с белачката направих лентички от тиквичките, морковите и джинджифил. Нарязах на тънки ивички зелена чушка. Овкусих салатата с прясно счукани в хаванчето розова хималайска сол и черен пипер, зехтин и оцет балсамико. Нежно разбърках всичко и оставих за 1 час да се маринова салатата преди да я сервирам. Всъщност салатата може да се сервира веднага, но аз исках да я оставя малко.
Много вкусна салата, нежна, леко киселка и свежа. Сервирах салатата със салата от червено цвекло и домашна майонеза, а също така с филе от сьомга със зеленчуци на фурна http://rumicka.blogspot.com/2012/10/blog-post_954.html
Главния ми любим Дегустатор много се зарадва на салатата, но се наложи да му махна ябълката, че не яде плодове и зеленчуци на едно място :( - разглезих го :). Съветвам ви да я опитате тази салата с рибка или месо на скара. 
Приятен апетит и бъдете щастливи, защото аз съм :) 


1 коментар:

  1. Вкусно и здравословно! Интересна комбинация и много красиво изглежда!
    Сърдечни поздрави, Руми и спокойна нощ!

    ОтговорИзтриване