Всичко за мен

Моята снимка
Terni, Italy
Просто една щастлива жена!!!

понеделник, 8 октомври 2012 г.

Риба тон с лук и домати

Ето че се престраших да сготвя нещо с прясна риба тон. Досега много рядко се намираше в рибните магазини. Отдавна ми се искаше да направя риба с много лук и домати. реших да направя с риба тон. Исках да я направя на скара, но нямам, а тиганите с ребра като скара, не ми харесват. Получи се много вкусна тази "яхнийка с риба". 
Нарязах на филийки 4 глави лук, запържих лука заедно с 6 смачкани скилидки чесън  в малко зехтин, след малко добавих рендосани домати. Добавих сол и черен пипер на вкус. Когато соса малко се сгъсти, пресипах го в тавичка за печене, наредих парчетата риба тон и ги покрих със сос. Сложих тавичката във фурната на 200 градуса за 20 минути. 
Може да се сервира с ориз, макарони или картофено пюре, но ние го ядохме със салата. 
Приятен апетит мили мои и бъдете щастливи, защото аз съм :)

2 коментара:

  1. И това предложение с риба много ми допада! Ще се пробва!
    Спокойна нощ и хубав утрешен ден!

    ОтговорИзтриване
  2. И това предложение с риба много ми допада! Ще се пробва!
    Спокойна нощ и хубав утрешен ден!

    ОтговорИзтриване